Wednesday 13 June 2012

TOP UP MODAL


Format Transaksi”

Setiap transaksi MESTI dihantar ke server. Bagi tujuan penjimatan kos anda sebagai penjual, ketiga-tiga rangkaian Celcom, Maxis dan DiGi disediakan seperti berikut:

~Nombor Server~
Celcom019-726 7684013-773 4794
Maxis012-877 6940

Set nombor yang sama rangkaian dengan anda sebagai 8pax/Teman20 atau Activ10 atau F&F. Hantar setiap transaksi ke nombor server mengikut rangkaian anda selaku penjual, bukan mengikut rangkaian pembeli.

Sebarang masalah transaksi boleh terus hubungi
Careline(Penjaga Server) : 013-786 8160 , 012-716 7839
(Masa beroperasi : 9.00AM-9.00PM)

Topup Online --> http://www.srreload.com/


Dibawah ini adalah tiga format penting yang perlu anda tahu,
Paling penting adalah proses tambah modal (No.2.3), kerana proses tambah modal server yang uruskan,

Penting!!! : Untuk tambah modal SAHAJA anda perlu bank in ke bank server iaitu atas nama Rosziana Binti Mohd Asnan / SRRELOAD COMMUNICATION

Note 1 : Jika anda daftar nombor celcom, setiap transaksi anda kena hantar ke nomborserver celcom. Walaupun anda ingin topup maxis / digi, format tersebut kena hantar ke nombor server celcom tujuan untuk penjimatan kos.Note 2 : Jika anda daftar nombor maxis, setiap transaksi anda kena hantar ke nomborserver maxis. Walaupun anda ingin topup celcom / digi, format tersebut kena hantar ke nombor server maxis tujuan untuk penjimatan kos.

1: Maklumat Akaun / Laporan Harian

1.0: Dapatkan No ID, Semak Baki Semasa (Modal Jualan) & Semak Baki Belum Tukar (Unclaim Komisyen)
TAIP
BAL
CAJ SERVER
RM0.00


2: Transaksi Jualan
2.1: Tambah Nilai
FORMAT
NoPelanggan<TITIK>KodNilai
CONTOH
0139876543.C5
CAJ SERVER
RM0.00

2.1.2: Kod Nilai
Celcom
C5, C6, C7, C8, C9, C10, C11, C12, C13, C14, C15, C16, C20, C25, C30, C35, C40, C45, C50, C100 & C200
Huruf C mewakili Celcom, angka mewakili jumlah.
Maxis
M3, M5, M6, M7, M8, M9, M10, M11, M12, M13, M14, M15, M16, M20, M25, M30, M35, M40, M45, M50, M60 & M100
Huruf M mewakili Maxis, angka mewakili jumlah.
DiGi
D5,D10,D15,D20,D30,D50,D100
Hot TicketHT10,HT15,HT30
UmobileU5,U10,U15,U20,U30,U50,U100
Tune TalkT5,T10,T15,T20,T30,T50,T100
XOXX5, X6, X7, X8, X9, X10, X15, X20, X25, X30, X50, X100



Note : Waktu penambahan modal hanya pada (pukul 8.30AM hingga 8.00PM pada hari ISNIN hingga JUMAAT) dan (8.30AM hingga 6.00PM pada hari SABTU dan AHAD).
Penting!!! : Jika anda menghadapi masalah proses tambah modal, terus call
Careline(Penjaga Server) : 013-786 8160 , 012-716 7839
(Masa beroperasi : 9.00AM-9.00PM)
2.3: Proses Tambah Modal
ARAHAN

1. Bank-in/Transfer sejumlah modal ke mana-mana akaun berikut:
·         Maybank
(5012 4460 0079)
Nama: Rosziana Binti Mohd Asnan
     CIMB
(0125 0000 3151 07)
Nama: SRRELOAD COMMUNICATION

   
FORMAT
ID ANDA.NAMA.MBB.TARIKH.MASA.JUMLAH
CONTOH 1
ID 67.KAMAL.MBB.12/12/2011.02:36PM.RM50
 CONTOH 2 ID 67.KAMAL.CIMB.12/12/2011.02:36PM.RM50
CAJ SERVER
RM0.00
CATATAN
Penambahan modal boleh dilakukan setiap hari, waktu penambahan modal adalah bermula (pukul 8.30AM hingga 8.00PM pada hari ISNIN hingga JUMAAT) dan (8.30AM hingga 6.00PM pada hari SABTU dan AHAD), jumlah minimum tambah modal adalah RM50 keatas..Hantar SMS mengikut format ke CARELINE : 013-786 8160 / 012-716 7839 selepas bank-in, dengan KADAR SEGERA! Beri tempoh sehingga 3 jam sebaik SMS dihantar. Hantar semula SMS yang sama jika tiada respon selepas tempoh tersebut.
PENTING :
Pastikan anda simpan slip pembayaran atau printscreen maklumat transfer untuk elak terjadi sebarang masalah.
PANTANG
Bank-in/transfer hari ini, SMS keesokan harinya - amalan sebegini akan melambatkan proses tambah modal









No comments:

Post a Comment